Translate

۱۳۹۴ اسفند ۶, پنجشنبه

ایران - واشینگتن تایمز: زمان آن فرا رسیده است که غرب ببیند که ایران به دوبخش بین مردم و رژیم تقسیم شده است

واشینگتن تایمز: انتخابات قلابی ایران - غرب باید بداند که دسته بندی بین رژیم ایران و مردم است .

Add caption

ششم مارس 2006، من نه ساله بودم و چشم براه سال نو ایرانی بودم. آنروز صبح زنگ دربه صدا درآمد. زنگ طولانی تراز معمول بود. من درخانه تنها بودم و ازخودم پرسیدم که آیا باید جواب بدهم. پنجره در اصلی مجتمع آپارتمانی خرد شده بود وچند آدم غریبه توی خانه کوچک ما ریختند. من پدرم را همراه آنها دیدم. به او دستبند زده بودند. من شروع به جیغ کشیدن کردم و فهمیدم چه چیزی داشت اتفاق می افتاد.
من میدانستم قبلا پدرم دو بار توسط وزارت بدنام اطلاعات دستگیر شده. من پدرم را گرفتم که مانع این شوم که او را دوباره با خودشان ببرند و یکی از مامورین یک سلاح کشید و آنرا روی سر من گذاشت. پیام واضح بود. پدرم را کشیدند و بردند پدرم صالح کهندل، یک فعال سازمان مجاهدین خلق ایران، جنبش اصلی اپوزیسیون ایران است. او درحال گذراندن محکومیت 10 سال زندانیش در زندان بدنام گوهردشت است چون  ملاها از او خواستند که درتلویزیون دولتی علیه سازمان مجاهدین صحبت کند که او رد کرد.
ادامه مطلب کلیک کنید
.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر