Translate

۱۳۹۴ دی ۱۹, شنبه

ایران - فشاربه اوباما توسط سناتورها برای تحریم فوری رژیم ایران

فشار به اوباما بای تحریم فوری رژیم ایران توسط دمکراتها

 بنابه گزارش فاکس نیوز روزپنجشنبه 17 دی نوشت: برخی از متحدین دمکرات نزدیک به باراک اوباما درحال پیوستن به جمهوریخواهان برای فراخوان دادن به دولت، برای تغییر مسیر و تحریم رژیم ایران به دلیل آزمایشهای موشکی غیر قانونی می باشند.

جمهوریخواهان روی این تصمیم تاکید کردند که این یک پاسخ ضعیف و سست به رژیمی است که بصورت افزایش یابنده ای مهاجم میشود. دمکراتهای برجسته ازجمله یک خانم رئیس حزب دبی و اسرمن شولتز Debbie Wasserman Schultz درحال پیوستن به جمهوریخواهان هستند و از دولت اوباما میخواهند سریعا رژیم ایران را تنبیه کند.
وی که دمکرات واز ایالت فلوریدا است به همراه شش دمکرات دیگر کنگره آمریکا طی نامه ای به اوباما نوشتند آمریکا بایستی یک اقدام تنبیهی فوری انجام دهند و یک پیام واضح به رژیم ایران بفرستند که نقض قوانین بین المللی و پیمانها و توافقات نتایج جدی درپی خواهد داشت.
به گزارش فاکس نیوز: سناتورهای جمهوریخواه طی بیانیه یی اعلام کردند، دولت اوباما میتواند یک سری از تحریمها را به دلیل آزمایشهای موشکهای بالستیک که قادر به حمل سلاحهای هسته ای هستند اعمال کند.
همچنین تاکید کردند تا زمانی که پایان قابل تاییدی برای تمامی ابعاد نظامی برنامه هسته یی رژیم ایران، ازجمله گسترش موشکهای بالستیک، وجود نداشته است، دولت نباید کاهش تحریمها بر اساس قرار داد هسته ای را اجرا کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر